Kosár 0
Nincsenek termékek a kosárban.
Termékkategóriák

Szállítás és kézbesítés

Szállítási módSzállítási díj
Posta MPL Futárszolgálat1.490 Ft

 

hazhozszallitasa-goldmedia-slider2024.jpg

Szállítási lehetőségek:

Futárszolgálattal - a küldemények kézbesítése, MPL futárszolgálattal történik.

A szállítás körülbelül 1-2 munkanapot vesz igénybe a küldemény feladásától számítva.

posta2024.jpg

Fizetési lehetőségek:

Utánvét - a küldemény átvételekor a MPL futárszolgálat munkatársának készpénzzel.

 

Mi a különbség a szállítások között?  
Minden megrendelést MPL üzleti csomagként adunk fel. A hétköznap 11 óráig megrendelt, raktáron lévő, és VISSZAIGAZOLT rendeléseket az aznapi szállítással küldjük.  
Alap szállítás: 93%-ban 1 munkanap  
Az év nagy részében működik az 1 munkanapos kézbesítés. Ha 1-1 területen a megszokott képest sokkal több csomagot adtak fel, akkor általában a 2. napon kézbesítenek. Fekete péntektől év végéig szokott 1-3 nap lenni a kézbesítési idő.  
Elsőbbségi szállítás: 97%-ban 1 munkanap  
Ezeket a csomagokat a Posta és mi is elsőbbséggel kezeljük. Ha 1-1 területre sok csomag érkezik, akkor az elsőbbségi csomagokat szállítják ki először. A karácsonyi szezonban is próbálják tartani az 1 munkanapot. (2-3 csomagnál volt 2020-ban 2 napos kézbesítési idő) Az elsőbbségi rendeléseket mi is kiemelten kezeljük: A lehető leghamarabb visszaigazoljuk és gyártjuk le.

 

Országos MPL Futárszolgálat - Gyors, és kényelmes szállítás   
- házhoz viszik, 2 kézbesítési kísérlet  
- 1 munkanapos szállítás, szállítási idő: 8-17 óra között  
- a munkanapon 11 óráig visszaigazolt rendeléseket már 93%-ban következő munkanap kiszállítják  
- a csomag nyomon követhető, értékbiztosított  
- Bankkártyával vagy készpénzzel a futárnak tud fizetni!

Kérhetem a csomag kiszállítását délelőtt 10 órára?  
Nem, a kiszállítás munkanap 8-17 óra között történik, fix időpontot nem tudunk garantálni. Ha pl. 15 óráig van a címen, rá tudjuk írni a csomagra hogy lehetőség szerint 15 óráig szállítsák ki. Ezt ha tudják figyelembe veszik, de garantálni nem tudjuk. (Függ az aznapi címek elhelyezkedésétől.) Ha nem biztos abban, hogy át tudja venni a csomagot, kérje az Önhöz közel eső Postára, ahol 10 munkanapon belül bármikor (nyitva tartási időben) átveheti.  
 

Kiszállítás előtt hívjon fel a futár!  
A futár kézbesítés előtt NEM TELEFONÁL.  
 

A mai napra vártam a futárt, de nem voltam a címen. Mi a teendő ilyenkor?  
Ha a következő munkanap a címen lesz akkor semmi. Az 1. sikertelen kézbesítés után következő munkanap ismét megpróbálják kézbesíteni a csomagot. A 2. sikertelen kézbesítést követően értesítőt hagynak, amivel az illetékes Postán 10 munkanapon belül átveheti a küldeményt. Az első sikertelen kézbesítést követően is átveheti a Postán, ill. kérheti hogy másnap ne vigyék ki.  
 

Hogyan tudom átvenni a csomagot személyesen a Postán?  
Ha kapott értesítőt, akkor az értesítővel a csomagos ablaknál tudja átvenni. Ha nem kapott értesítőt, akkor az e-mailben elküldött azonosítóval és személyes papírjaival tudja átvenni. (cég esetén céges papírokkal, bélyegzővel) Postán maradó csomag esetén a címzés: XY Postahivatal - Ön neve  
 

Mikor tudom átvenni a Postán maradó csomagot?  
Természetesen nyitva tartási időben :) Legkésőbb 17 óráig meg kell érkezni a csomagnak a Postára is. Ez a gyakorlatban ha főposta (1-2. számozású) akkor hajnalban érkezik, ha a településen több posta is van, akkor előfordulhat a délutáni érkezés. Az Ügyfélszolgálat minden esetben pontos infóval tud szolgálni.  
 

Minden termék raktáron van?  
Az esetek többségében igen! Előfordulhat készlethiány, ez esetben mindenképp telefonon egyeztetünk Önnel a várható szállításról.  
 

Biztos hogy 1 munkanap alatt megkapom a csomagot?  
Ha aznap 11 óráig le adja a megrendelt terméket, akkor 93%-ban IGEN! A csomagokat 1 munkanapos átfutási idővel adjuk fel, amit 93%-ban következő munkanap szállítanak a kért címre. Mindent megteszünk hogy időben megkapja a csomagot , de a rajtunk kívül álló okok miatt nem tudunk 100%-ot mondani. (baleset miatti útlezárás, hirtelen időjárás változás, egyik napról a másikra dupla annyi küldemény...) Kérjük ha nem kapta meg időben a csomagot jelezze felénk hogy intézkedni tudjunk!  
 

Személyesen el tudok menni a rendelésemért?  
Vállalkozásunk nem tart fent üzlethelyiséget, a rendeléseket a Posta futárjával (MPL) csomagként- küldjük  
 

 

Visszaküldés és csere   

1. Termékeinkre 15 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, azaz ha nem tetszik csak küldd vissza és visszatérítjük a teljes vételárat!

Mielőtt visszaküldene , érdeklődjön e-mailben a [email protected] címen illetve csatolja az előzetes rendelési számot vagy panaszt! 

Az esetek döntő többségében elkerülhető egy felesleges visszaküldés, mivel a felmerülő problémák zömére tudunk megoldást ajánlani.

2. A termékeinkre 1 év garanciát vállalunk és 2 évig vállaljuk, hogy a termékeink mentesek a gyártási hibáktól!

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK: Bevizsgálásra visszaküldeni terméket csak megfelelő formátumban lehet! ( rendelési szám, Számla szám ) Mielőtt visszaküldene bevizsgálásra valamit, érdeklődjön e-mailben a [email protected]  címen illetve csatolja az előzetes garanciális igényről szóló dokumentumot vagy panaszt! 

Az esetek döntő többségében elkerülhető egy felesleges visszaküldés, mivel a felmerülő problémák zömére tudunk megoldást ajánlani, illetve felmérhetjük a garanciális igény valódiságát, valamint az esetleges formai hiányosságokat.

3. A termékeinkre ÁrGaranciát is vállalunk, 

ha máshol olcsóbb azaz ugyanaz a termék, akkor küldj egy e-mail-t [email protected]  a termék linkjével és mi egy még kedvezőbb ajánlat állunk elő!

HA hibázunk, akkor minden esetben cserecsomaggal rendezzük, azaz Neked biztosan nem kerül plusz költségbe, a futár viszi a jó csomagot és hozza a rosszul kiküldöttet.

 

icon

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Értesülhet aktuális akcióinkról, ajánlatainkról,