Vásárlási feltételek, ÁSZF
Általános felhasználási feltételek
Üdvözöljük webáruházunkban! Köszönjük, hogy a vásárlás során minket tisztel meg bizalmával!
Bevezető rendelkezések
A jelen általános szerződési (ÁSZF) szabályozza a felek kapcsolatát, Vásárló szerződést/fogyasztói szerződést köt a DELAN Center s.r.o. .-val, (a továbbadó/webáruház)
- adószám: CZ14099420
- Bejegyezve Cégjegyzékszám/Nyilvántartási szám: IČO: 14099420
- Mobil: + 421 950 256 589
- E-mail: info@gold-media,hu
- Honlap: https://www.gold-media,hu
Az alábbi részletezett ÁSZF kizárólag az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkoznak. Egyrészről a webáruház használóira (továbbiakban: vásárló), másrészről a DELAN Center s.r.o.
Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A felek között létrejövő tartalmat – a kötelező szerződésű hatályú jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF, valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a vásárlót és eladót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A Vásárló a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Vásárló és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.
A webáruházban az a felhasználó vásárolhat, aki már betöltötte a 16. életévét és megadja a vásárláshoz szükséges, valamint elfogadja a jelen ÁSZF-t és adatkezelési nyilatkozatot. A webáruházban megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vevő és az Eladó között, amely külön nem kerül írásba foglalásra és iktatásra.
Fogalmak
Felek: Eladó és Vásárló együttesen
Fogyasztói szerződés: olyan, amelynek egyik alanya fogyasztónak szerződése
Szerződés: Eladó és Vásárló között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők között kötött: olyan fogyasztói szerződés, szerződés szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására távértékesítési szervezet keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollevők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközt alkalmaznak.
Termék: a honlap kínálatában szereplő, a honlapon formalgazott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.
Felhasználó: az a 16. életévét betöltött természetes személy vagy jogi személy, aki a https://www.gold-media.hu oldalhoz hozzáfér.
Vásárló: az a felhasználó, aki a honlapon regisztációval megrendelést adott le. Természetes személy esetén feltétel, hogy a 16. életév betöltése.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv, amelyet a honlap magyar nyelvű felületén, Ft-ban leadott rendelésekre utalnak.
árak
Árak honlap magyar nyelvű felületén forintban értendők, tartalmazzák a 20%-os ÁFÁ-t, valamint ÁFA nélkül a nettó összeget is fel van tűntetve. Azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, ami a Vevőt terheli A szállítási költség a vásárlási folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között megtalálható. Az online webáruházban feltüntetett árak mindig aktuálisak és érvényesek .
A vásárlás során a „Teljes összeg ÁFA - val együtt:” szöveg után feltüntetett összeg a fizetendő.
Ez alól kivételek a közösségi adószámmal regisztrált és vásárolni jogosult vásárlóink, akiknek a visszaigazolásban szintén bruttó ár szerepel, de a számlán a 20% ÁFÁ-val csökkentett fizetendő végösszeg szerepel.
A webáruháznak jogában áll pillanatban módosítani az árait, akciót indítani vagy megszüntetni. Rendeléskor azt az árat veszi figyelembe, amely az e-mail-es visszaigazolásban fel van tüntetve.
A Vásárló tudomul veszi, hogy az Eladó és Vásárló nem jön létre szerződés, amelyben a webáruház belső rendszerének hibájából hiányosság, vagy hiba lép fel a termékben, fényképben vagy az árazásban, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármelyik fél a számlázási és szállítási folyamat előtt álljon a szerződéstől.
Rendelkezésre állás
Megrendelés a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően, a rendelések beérkezési sorrendjében teljesítjük. Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 1-2 munkanapon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a szállítást teljesíteni.
A webáruházban beszerzérkezésre váró termékeknél feltüntetjük a beérkezés várható idejét. Ezen temékek előrendelhetők és a beérkezést követően a rendelések érkezési sorrendjében raktárkészleten elérhető állásig feldolgozásra, majd kiszállításra.
A „nincs raktáron” státuszszal jelölt temékeket nem rendelhető! Információt kérhetnek a várható beérkezéséről az [email protected] email címen.
A webáruház jogosult az előrendelt termékek szállítási határidejét megváltoztatni. Az előrendelt termék szállítási határideje jelentősen módosulna (meghaladja a 14 munkanapot), a vásárló jogosult az előrendelésétől elállni. Ha a termékkel kapcsolatos körülményeket az előrendelés időpontjában foglaltakhoz szükséges webáruház jelentős mértékben figyelembe kell venni, akkor nem várják a rendelés teljesítését, úgy a webáruház a köteles vásárlót értesíteni és jogosult az előtől rendelhető elállni.
Vásárló Jogai
A Vásárló jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét köteles e-mail-ben a megrendelést követő másnap 12 óráig a rendelés számának megjelölésével az [email protected] címen jelezni , ebben az esetben a Vásárló semmilyen költséget nem terheli. A törlésről visszaigazoló email-t küldünk.
Elállási jog
Internetes vásárlás esetén (távollevők között) megkötött szerződés esetén a szerződéstől 14 naptári napon belül (belértve a 14. naptári napot is) a Vásárló indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodni Az érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza!
A vásárló elállása köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a telephelyünkre elküldeni de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
Nem rendeltetésszerű használat esetén követelhetjük a vásárlótól származó terméket ebből fakadó értékcsökkenésért megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költséget nem terheli.
A Vásárló nem gyakorolhatja a vásárlástól való elállás jogát az alábbi esetekben:
megrongálódott, vagy hiányos termék
használatba vett termék, amelynél a használat előtti állapot nem állítható vissza
A megírt vagy eredeti csomagolásból kibontott CD,DVD,BD-R lemezek esetén.
Elállási szándékát az info@gold-media e-mail címre jelezve teheti meg.
Válaszként küldünk egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve tegyen a terméket mellé a csomagba.
A terméket számlával,elállási nyilatkozattal, eredeti csomagolásában, minden tarozékával telephelyünkre kérjük visszaküldeni. A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget.
Az eladó köteles vásárló által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
Garancia
DELAN Center s.r.o. . által forgalomba hozott összes termékre 1 év jótállás és 2 év szavatosság vonatkozik.
A garanciát a számlával lehet érvényesíteni.
A visszaküldés minden esetben egy készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggonosabb csomagolásban, minden tartozékkal együtt kérjük visszaküldeni! A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget.
Visszaküldési szándékát kérjük jelezze az [email protected] e-mail címre.
A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli!
A garanciális bevizsgálásra visszaküldött terméknél az alábbi adatokat fel kell tüntetni!
A Vásárló neve, címe, telefonszáma, e-mail címe
Számla másolata
A visszaküldött termékek megnevezése, mennyisége
Hiba részletes leírása (a „rossz”, vagy „nem működik”, nem számít hibaleírásnak)
A kért feltüntetett adatokat, valamint a számla másolatát kérjük, tegye a terméket mellé a csomagba.
A terméket az alábbi címen lévő telephelyünkre lehet visszaküldeni.
- DELAN Center s.r.o.
- Revoluční 1082/8, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha
- CZ 14099420
- Csehország
Abban az esetben, ha a hibás vélt termékről a bevizsgálás során kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, úgy a szolgáltatás igénybevételekor a bevizsgálási díjat nem számítjuk fel, de a futárköltséget és a visszaküldési költséget is a vásárlónak kell vállalnia.
A garanciát nem lehet érvényesíteni, ha
- a gyári számot leveszik, vagy nem olvasható.
nem rendeltetésszerűen használták a terméket, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
fizikai sérülés, vagy burkolat felbontásának kísérlete látható a terméken
helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
elemi kár, természeti csapás okozta
termékek nélkül küldik el, pl. kábel, USB pendrive védőkupkja, memóriakártya adapterének hiánya
Írható optikai lemezeknél kizárólag a gyártási hibákra vállalunk garanciát (pl. írható felületen folt, nyomtatható felületen, sérülés a gyártás során egyéb fizikai hibák). - Nem garanciális a lemez, ha a helytelen tárolásból/felhasználásból eredő sérülés található rajta, vagy kompatibilitási problémából hibásan írható (ez program, vagy íróhiba). Ebben módban áll, próbálja ki az írást másik írótípussal.
- akkor hibásnak találja az optikai lemezeket, bevizsgálás után gyártási hibánál azonnal cseréljük.
- Kompatibilitási hibánál is bevizsgáljuk és más írókkal megírható a lemez, az elrontott lemezeket nem cseréljük. A bontatlan csomagolást értékegyeztetés után cseréljük más gyártásra, vagy visszatérítjük a vételi árat. A hibásnak vélt, de álltalunk letesztelt, működő és további visszaküldött bontott üres lemezeket visszaküldjük , ennek költsége a fogyasztót terheli!
Garaciális igény esetén az eladó terméket beérkezéstől számítva 15 naptári napon belül törekszik arra, hogy bevizsálja, jogos a garancia javítja, vagy cseréli és visszajuttatja a vásárlónak. 15 napon túli ügyintézés esetén a fogyasztóval történt egyeztetés után, maximum 30 napon belül az eladó cseréli vagy visszatér a vételárat.
Panaszügyintézés és jogérvényesítés
A vásárló a termékkel vagy az eledó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken teheti meg.
Levelezés: [email protected] , a termék kategória szerint változik a küldési cím ezért kérjük az e-,-mail címre figyeljenek milyen címet adunk.
Mobil: + 421 950 256 589
E-mail: [email protected]
Felelősség
Az Eladó nem vonható felelősségre a Vásárlót vagy bármely harmadik félt érintő semminemű kárért, amely az Eladó szerződéses kötelezettségének teljesítéséből fakad. Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a termékek használatából ered. Az Eladó nem felel meg a termékeknek a futárszolgálat miatti átadást követően bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat felelősségi körébe tartozik.
A webéruház és üzemeltető nem vonható felelősségre minden esetben, ha bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
A Vásárló felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és az Áruházban való vásárlásért, akinek felelőssége felméri, hogy hogyan védheti meg a számítógépen tárolt adatait a behatolóktól. A webáruház nem felelős alapon, semmilyen kárért, ami az csatlakozás miatt következett be.
Online értékesítés speciális rendelkezései
A webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy a Vásárlónak a meg vezetéshez való jogosítvány és/vagy valamely fizetési mód választása korlátozza, az adott Felhasználó/Vásárló a honlapon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a webáruház működését és/vagy tevékenységével kárt okozhat. Ilyen esetben az Felhasználó/Vásárló az ügyfélszolgálatához fordulhat, ahol a korlátozás indokairól tájékoztatást kap.
Vásárlási feltételek és útmutató
A https://www.gold-media.hu oldalon kattintson a Magyar zászló ikonra , hogy indítsa el a rendelést Ft-ban magyarországi címre.
A Vásárló a megrendelése végleges módosítása előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit A webáruházban a felhasználó vásárolhat, aki már betöltötte a 16. életévét és megadja a vásárláshoz szükséges szállítást, valamint elfogadja a jelen ÁSZF-t és adatkezelési nyilatkozatot
Megrendelés
A Webáruházban történő megrendeléshez a Felhasználónak/Vásárlónak lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra vagy saját fiókot létrehozni, e-mail cím és jelszó megadásával.
Megrendelést telefonon NEM fogadunk el, rendelés leadása csak a webáruházban lehetséges!
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándék esetén a terméket egy darabszám megadásával és a „Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A sarokban a Kosár felső megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett jobb szállítási költséget, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, amelyek igény szerint módosíthatják, javíthatják is.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, egyszerűen válassza a "Megrendelni" gombot. Áruházunk lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:
- már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
- új vásárlóként akar regisztrálni
- esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megfelelő e-mail címet és jelszavat. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, (Céges vásárlók az adószámot, valamint, ha közösségi adószámmal szeretnének vásárolni, is tüntessék fel) azt a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és egyéb, a szállítási címet.
A magyar címzési formátumhoz szükséges a legördülő listából az országot „Magyarország” kiválasztani
Az alábbi sorokban válassza ki a megfelelő szállítási és fizetési módot:
- Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
- Készpénz (személyes átvétel telephelyünkön) megszünt
- Banki utalás (előre utalás) jelenleg nem lehetséges
- Készpénz-házhozszállítás (GLS futárszolgálat)
A közösségi adószámmal rendelkező vásárlóink rendelése lead minden esetben tüntessék fel a közösségi adószámukat és a rendelés végén, a megjegyzés rovatban jelezzék igényüket a nettó számla kiállításáról.
Ezek hiányában utólagos reklamációt nem fogadunk el, számlát utólagosan nem tudunk javítani!
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés befejezése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Szállítási lehetőségek:
Futárszolgálattal - a küldemények kézbesítése, GLS futárszolgálattal történik.
Kérem olyan címet adjon meg, ahol napközben elérhető! (Olyan opciót, hogy a kiszállításkor a nap különböző szakaszaiban más címen tudja átvenni a csomagot, nincs lehetőség a futárszolgálatnak megadni, két címet nem fogad el a rendszer)
GLS csomagpont - az árut az Ön által választott GLS ParcelShop hálózat átvételi pontjára szállítjuk.
Személyes átvétel - Nincs lehetőséget Ilyen átvételi módnál ( kis kereskedelem ). Mivel cégünk csak nagykereskedelmi raktárat üzemeltet melyaz átvétel pontos időpontját előre elérhetőségeinken egyeztetni.
Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 8:00-16:00
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva
Szállítási költségek:
Szállítási díj 20 000 Ft felett INGYENES!
GLS, Posta Futárszolgálat Magyarország területére: 20 000 Ft alatti rendeléseknél bruttó 1500 Ft
Fizetési lehetőségek:
Utánvét – Készpénz: A küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat, Posta munkatársának készpénzzel. vagy kártyaval
Az eladó előlegszámlát (proforma) állítja ki azon megrendelések esetében, ahol a vásárló fizetési módként banki átutalás meg. A vásárló a megrendelés teljesítéséhez köteles az előlegszámlán szereplő összeget az azon szereplő fizetési határidőig, a megjelölt fizetési móddal kiegyenlíteni. Ez nem történik meg az előlegszámlán feltüntetett határidőig, úgy az eladó a megrendelést törölheti, amiről értesítést küld. hivatkozás Erresal a vásárló kártérítési igényt nem érvényesítheti az Eladóval szemben.
Az utaláshoz szükséges adatok (rendelésszám, bankszámlaszám, utalandó összeg) a proforma számlán szerepel, amit e-mailben megküldünk a vásárlónak kérésére, ezek beérkezésig nem küldje el az utalást! A tranzakció elküldi az adatokat. A nem megfelelő utalások azonosítása révén sikerült késleltetheti a rendelés teljesítését. Hibás adatok megadásából eredő késedelemért nem vállalunk felelősséget.
Az utalási költségek a vásárlót terhelik!
Készpénz: telephelyünkön személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetési lehetőség.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd egyet a csomag(ok) feladásáról. A kiszállításról a csomag címkézésekor GLS futárszolgálat rendszeréből is kap értesítő email-t/SMS-t, mobiltelefonszámot adott meg. A csomag módosítása másnap, forgalmas időszakabb (karácsony) 1-2 nap alatt várható.
Figyelem! Az elkészített rendelés futárszolgálatnak átadása után, a csomagra és a futárszolgálat kézbesítési útvonalára nincs befolyásunk!
Miután a futárszolgálatot átvette, a csomagnak aszáma kérhető ügyfélszolgálatunkon, ezen azonosítóra hivatkozva csomagva kérhető a futárszolgálat esetleges más időpontbeli kiszállításra.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg
Tulajdonjogi kikötés
DELAN Center s.r.o. a termékek tulajdonjogát a vételár teljes összegének költségeiig fenntartja, Vásárló csak azután szerzi meg a termék tulajdonjogát, miután a teljes vételárat kifizette.
Közösségi adószámmal támogatott
Céges vásárlónk, ha rendelkezik kötelező adószámmal 0% ÁFA tartalmú számlát állítunk ki
A 0% ÁFA tartalmú vásárláshoz kérjük küldje el az info@gold-media,hu
e-mail címre az Európai Uniós adószámról vonatkozó okmányt. (cégkivonat vagy Apeh igazolás).
A rendelés leadásakor minden esetben tüntessék fel a közösségi adószámokat és a rendelés végén a megjegyzés rovatban jelezzék igényüket a nettó számla kiállításáról.
Ezek hiányában utólagos reklamációt nem fogadunk el.
FIGYELEM!!! Nemzetközi 0% ÁFA tartalmú számlás vásárlás esetén kizárólag az adott jogi személy vagy vállalkozás képviseletére jogosult személy a cég/vállakozás pecsétjével és az aláírásával együtt tudjuk, hogy az árut átadni! Ezek valamelyike hiányzik, +21% ÁFA kaució megfizetése terheli a vevőt!
A nemzetközi 0% ÁFA tartalmú rendelés minimális értéke nettó 100.000 Ft!
Kedvezmények
Saját fiókkal rendelkező vásárlóinknak és regisztráció nélküli vásárlás esetén is visszavonható a rendelés értékétől függően ajándékot kínálunk vásárlóinknak.
A felkínált ajándékok (rendelésenként egy) a kosárban az alsó sorban választhatóak. Egyéb ajándékot kérni a felkínáltakon kívül nem lehet.
DELAN Center s.r.o.