Az e-kereskedelem megváltoztatja az ügyfelek üzletvitelét és a termékértékről alkotott elképzeléseiket. Az erre való felkészülés jelentheti a különbséget vállalkozása kudarca vagy sikere között.
Az Entrepreneur hozzászólók által kifejtett vélemény a saját véleményük.
Az e-kereskedelem egyre nagyobb erő a modern gazdaságban. Míg 2020 előtt az online vásárlás népszerűsége nőtt, a közelmúltbeli járvány exponenciálisan felgyorsította ezt a növekedést. Becslések szerint 2020 és 2021 között a járvány miatt csak az Egyesült Államokban további 218,53 milliárd dollárral bővült az e-kereskedelmi értékesítés.
Csak 2021-ben az egyesült államokbeli eladók e-kereskedelmi értékesítése elérte a 870,78 milliárd dollárt. Ez olyan szám volt, amelyre a közgazdászok előrejelzései szerint 2023-ig nem lesz lehetőség. Összességében 2021-ben csaknem 4900 milliárd dollárt költöttek világszerte e-kereskedelemre.
Az e-kereskedelem továbbra is jövedelmező és létfontosságú részének bizonyul a jövő gazdaságában, de az ágazatokat már most is másképp sújtja. Ha megérti a mai trendeket, és látja, merre tartanak, jobban felkészítheti magát és vállalkozását az e-kereskedelem jövőbeli sikereire.
Az e-kereskedelem legfontosabb trendje manapság az, hogy egyre többen vásárolnak online. A nagyobb elköteleződés több potenciális ügyfelet és változatosabb ügyfélkört jelent egyedi érdeklődési körökkel és igényekkel. Ez sok lehetőséget teremt a márkák és vállalatok számára, akik először szeretnének e-kereskedelemmel foglalkozni, vagy felfrissíteni kívánják erőfeszítéseiket.