Kosár 0
Nincsenek termékek a kosárban.
Termékkategóriák

Vásárlási feltételek, ÁSZF   


Általános felhasználási feltételek

Üdvözöljük webáruházunkban! Köszönjük, hogy a vásárlás során minket tisztel meg bizalmával!

Bevezető rendelkezések

A jelen általános szerződési (ÁSZF) szabályozza a felek kapcsolatát, Vásárló szerződést/fogyasztói szerződést köt a DELAN Center s.r.o. .-val, (a továbbadó/webáruház)

  • adószám: CZ14099420 
  • Bejegyezve Cégjegyzékszám/Nyilvántartási szám: IČO: 14099420 
  • Mobil: + 421 950 256 589
  • E-mail: info@gold-media,hu
  • Honlap: https://www.gold-media,hu

 

Az alábbi részletezett ÁSZF kizárólag az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkoznak. Egyrészről a webáruház használóira (továbbiakban: vásárló), másrészről a DELAN Center s.r.o.

 

Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A felek között létrejövő tartalmat – a kötelező szerződésű hatályú jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF, valamint a honlapon található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF a vásárlót és eladót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Vásárló a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Vásárló és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A webáruházban az a felhasználó vásárolhat, aki már betöltötte a 16. életévét és megadja a vásárláshoz szükséges, valamint elfogadja a jelen ÁSZF-t és adatkezelési nyilatkozatot. A webáruházban megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vevő és az Eladó között, amely külön nem kerül írásba foglalásra és iktatásra.

 

Fogalmak
Felek: Eladó és Vásárló együttesen

Fogyasztói szerződés: olyan, amelynek egyik alanya fogyasztónak szerződése

Szerződés: Eladó és Vásárló között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők között kötött: olyan fogyasztói szerződés, szerződés szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására távértékesítési szervezet keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollevők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközt alkalmaznak.

Termék: a honlap kínálatában szereplő, a honlapon formalgazott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.

Felhasználó: az a 16. életévét betöltött természetes személy vagy jogi személy, aki a https://www.gold-media.hu oldalhoz hozzáfér.

Vásárló: az a felhasználó, aki a honlapon regisztációval megrendelést adott le. Természetes személy esetén feltétel, hogy a 16. életév betöltése.

A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv, amelyet a honlap magyar nyelvű felületén, Ft-ban leadott rendelésekre utalnak.

árak
Árak honlap magyar nyelvű felületén forintban értendők, tartalmazzák a 20%-os ÁFÁ-t, valamint ÁFA nélkül a nettó összeget is fel van tűntetve. Azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, ami a Vevőt terheli A szállítási költség a vásárlási folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között megtalálható. Az online webáruházban feltüntetett árak mindig aktuálisak és érvényesek .

A vásárlás során a „Teljes összeg ÁFA - val együtt:” szöveg után feltüntetett összeg a fizetendő.

Ez alól kivételek a közösségi adószámmal regisztrált és vásárolni jogosult vásárlóink, akiknek a visszaigazolásban szintén bruttó ár szerepel, de a számlán a 20% ÁFÁ-val csökkentett fizetendő végösszeg szerepel.

A webáruháznak jogában áll pillanatban módosítani az árait, akciót indítani vagy megszüntetni. Rendeléskor azt az árat veszi figyelembe, amely az e-mail-es visszaigazolásban fel van tüntetve.

A Vásárló tudomul veszi, hogy az Eladó és Vásárló nem jön létre szerződés, amelyben a webáruház belső rendszerének hibájából hiányosság, vagy hiba lép fel a termékben, fényképben vagy az árazásban, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármelyik fél a számlázási és szállítási folyamat előtt álljon a szerződéstől.

 

Rendelkezésre állás

Megrendelés a termék raktáron való rendelkezésre állásának megfelelően, a rendelések beérkezési sorrendjében teljesítjük. Ha az Ön által megrendelt áru a raktárkészletünkben nem áll rendelkezésre, akkor e-mailben 1-2 munkanapon belül értesítjük és megadjuk, hogy milyen határidővel tudjuk a szállítást teljesíteni.

A webáruházban beszerzérkezésre váró termékeknél feltüntetjük a beérkezés várható idejét. Ezen temékek előrendelhetők és a beérkezést követően a rendelések érkezési sorrendjében raktárkészleten elérhető állásig feldolgozásra, majd kiszállításra.

A „nincs raktáron” státuszszal jelölt temékeket nem rendelhető! Információt kérhetnek a várható beérkezéséről az [email protected] email címen.

A webáruház jogosult az előrendelt termékek szállítási határidejét megváltoztatni. Az előrendelt termék szállítási határideje jelentősen módosulna (meghaladja a 14 munkanapot), a vásárló jogosult az előrendelésétől elállni. Ha a termékkel kapcsolatos körülményeket az előrendelés időpontjában foglaltakhoz szükséges webáruház jelentős mértékben figyelembe kell venni, akkor nem várják a rendelés teljesítését, úgy a webáruház a köteles vásárlót értesíteni és jogosult az előtől rendelhető elállni.

 

Vásárló Jogai   

A Vásárló jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét köteles e-mail-ben a megrendelést követő másnap 12 óráig a rendelés számának megjelölésével az [email protected] címen jelezni , ebben az esetben a Vásárló semmilyen költséget nem terheli. A törlésről visszaigazoló email-t küldünk.

 

Elállási jog

Internetes vásárlás esetén (távollevők között) megkötött szerződés esetén a szerződéstől 14 naptári napon belül (belértve a 14. naptári napot is) a Vásárló indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 4. -a. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodni Az érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza!

A vásárló elállása köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a telephelyünkre elküldeni de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

Nem rendeltetésszerű használat esetén követelhetjük a vásárlótól származó terméket ebből fakadó értékcsökkenésért megtérítését. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költséget nem terheli.

 

A Vásárló nem gyakorolhatja a vásárlástól való elállás jogát az alábbi esetekben:
megrongálódott, vagy hiányos termék
használatba vett termék, amelynél a használat előtti állapot nem állítható vissza

A megírt vagy eredeti csomagolásból kibontott CD,DVD,BD-R lemezek esetén.

 

Elállási szándékát az info@gold-media e-mail címre jelezve teheti meg.

Válaszként küldünk egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve tegyen a terméket mellé a csomagba.

 

A terméket számlával,elállási nyilatkozattal, eredeti csomagolásában, minden tarozékával telephelyünkre kérjük visszaküldeni. A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget.

Az eladó köteles vásárló által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

 

Garancia

DELAN Center s.r.o. . által forgalomba hozott összes termékre 1 év jótállás és 2 év szavatosság vonatkozik.

A garanciát a számlával lehet érvényesíteni.

A visszaküldés minden esetben egy készülék eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggonosabb csomagolásban, minden tartozékkal együtt kérjük visszaküldeni! A gondatlan csomagolásból eredő szállítási sérülésekért nem vállalunk felelősséget.

Visszaküldési szándékát kérjük jelezze az [email protected] e-mail címre.

A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli!

A garanciális bevizsgálásra visszaküldött terméknél az alábbi adatokat fel kell tüntetni!

A Vásárló neve, címe, telefonszáma, e-mail címe
Számla másolata
A visszaküldött termékek megnevezése, mennyisége
Hiba részletes leírása (a „rossz”, vagy „nem működik”, nem számít hibaleírásnak)
 

A kért feltüntetett adatokat, valamint a számla másolatát kérjük, tegye a terméket mellé a csomagba.

A terméket az alábbi címen lévő telephelyünkre lehet visszaküldeni.

  • DELAN Center s.r.o. 
  • Revoluční 1082/8, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha 
  • CZ 14099420
  • Csehország

 

Abban az esetben, ha a hibás vélt termékről a bevizsgálás során kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, úgy a szolgáltatás igénybevételekor a bevizsgálási díjat nem számítjuk fel, de a futárköltséget és a visszaküldési költséget is a vásárlónak kell vállalnia.

 

A garanciát nem lehet érvényesíteni, ha

  • a gyári számot leveszik, vagy nem olvasható.
    nem rendeltetésszerűen használták a terméket, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
    fizikai sérülés, vagy burkolat felbontásának kísérlete látható a terméken
    helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
    elemi kár, természeti csapás okozta
    termékek nélkül küldik el, pl. kábel, USB pendrive védőkupkja, memóriakártya adapterének hiánya
    Írható optikai lemezeknél kizárólag a gyártási hibákra vállalunk garanciát (pl. írható felületen folt, nyomtatható felületen, sérülés a gyártás során egyéb fizikai hibák).
  • Nem garanciális a lemez, ha a helytelen tárolásból/felhasználásból eredő sérülés található rajta, vagy kompatibilitási problémából hibásan írható (ez program, vagy íróhiba). Ebben módban áll, próbálja ki az írást másik írótípussal.
  • akkor hibásnak találja az optikai lemezeket, bevizsgálás után gyártási hibánál azonnal cseréljük.
  • Kompatibilitási hibánál is bevizsgáljuk és más írókkal megírható a lemez, az elrontott lemezeket nem cseréljük. A bontatlan csomagolást értékegyeztetés után cseréljük más gyártásra, vagy visszatérítjük a vételi árat. A hibásnak vélt, de álltalunk letesztelt, működő és további visszaküldött bontott üres lemezeket visszaküldjük , ennek költsége a fogyasztót terheli!

Garaciális igény esetén az eladó terméket beérkezéstől számítva 15 naptári napon belül törekszik arra, hogy bevizsálja, jogos a garancia javítja, vagy cseréli és visszajuttatja a vásárlónak. 15 napon túli ügyintézés esetén a fogyasztóval történt egyeztetés után, maximum 30 napon belül az eladó cseréli vagy visszatér a vételárat.

Panaszügyintézés és jogérvényesítés

A vásárló a termékkel vagy az eledó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken teheti meg.

Levelezés: [email protected]  , a termék kategória szerint változik a küldési cím ezért kérjük az e-,-mail címre figyeljenek milyen címet adunk. 

Mobil: + 421 950 256 589
E-mail: [email protected]

 

Felelősség

Az Eladó nem vonható felelősségre a Vásárlót vagy bármely harmadik félt érintő semminemű kárért, amely az Eladó szerződéses kötelezettségének teljesítéséből fakad. Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a termékek használatából ered. Az Eladó nem felel meg a termékeknek a futárszolgálat miatti átadást követően bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat felelősségi körébe tartozik.

A webéruház és üzemeltető nem vonható felelősségre minden esetben, ha bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

A Vásárló felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és az Áruházban való vásárlásért, akinek felelőssége felméri, hogy hogyan védheti meg a számítógépen tárolt adatait a behatolóktól. A webáruház nem felelős alapon, semmilyen kárért, ami az csatlakozás miatt következett be.

 

Online értékesítés speciális rendelkezései

A webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy a Vásárlónak a meg vezetéshez való jogosítvány és/vagy valamely fizetési mód választása korlátozza, az adott Felhasználó/Vásárló a honlapon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a webáruház működését és/vagy tevékenységével kárt okozhat. Ilyen esetben az Felhasználó/Vásárló az ügyfélszolgálatához fordulhat, ahol a korlátozás indokairól tájékoztatást kap.

Vásárlási feltételek és útmutató

A https://www.gold-media.hu oldalon kattintson a Magyar zászló ikonra , hogy indítsa el a rendelést Ft-ban magyarországi címre.

 

A Vásárló a megrendelése végleges módosítása előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit A webáruházban a felhasználó vásárolhat, aki már betöltötte a 16. életévét és megadja a vásárláshoz szükséges szállítást, valamint elfogadja a jelen ÁSZF-t és adatkezelési nyilatkozatot

Megrendelés

A Webáruházban történő megrendeléshez a Felhasználónak/Vásárlónak lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra vagy saját fiókot létrehozni, e-mail cím és jelszó megadásával.

Megrendelést telefonon NEM fogadunk el, rendelés leadása csak a webáruházban lehetséges!   

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándék esetén a terméket egy darabszám megadásával és a „Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A sarokban a Kosár felső megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett jobb szállítási költséget, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, amelyek igény szerint módosíthatják, javíthatják is.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, egyszerűen válassza a "Megrendelni" gombot. Áruházunk lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

- már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni

- új vásárlóként akar regisztrálni

- esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni


Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megfelelő e-mail címet és jelszavat. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, (Céges vásárlók az adószámot, valamint, ha közösségi adószámmal szeretnének vásárolni, is tüntessék fel) azt a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és egyéb, a szállítási címet.

A magyar címzési formátumhoz szükséges a legördülő listából az országot „Magyarország” kiválasztani


Az alábbi sorokban válassza ki a megfelelő szállítási és fizetési módot:

 

- Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)

- Készpénz (személyes átvétel telephelyünkön) megszünt

- Banki utalás (előre utalás) jelenleg nem lehetséges

- Készpénz-házhozszállítás (GLS futárszolgálat)

 

A közösségi adószámmal rendelkező vásárlóink ​​rendelése lead minden esetben tüntessék fel a közösségi adószámukat és a rendelés végén, a megjegyzés rovatban jelezzék igényüket a nettó számla kiállításáról.

Ezek hiányában utólagos reklamációt nem fogadunk el, számlát utólagosan nem tudunk javítani!

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés befejezése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Szállítási lehetőségek:
Futárszolgálattal - a küldemények kézbesítése, GLS futárszolgálattal történik.

Kérem olyan címet adjon meg, ahol napközben elérhető! (Olyan opciót, hogy a kiszállításkor a nap különböző szakaszaiban más címen tudja átvenni a csomagot, nincs lehetőség a futárszolgálatnak megadni, két címet nem fogad el a rendszer)

GLS csomagpont - az árut az Ön által választott GLS ParcelShop hálózat átvételi pontjára szállítjuk.

Személyes átvétel - Nincs lehetőséget  Ilyen átvételi módnál (  kis kereskedelem ). Mivel cégünk csak nagykereskedelmi raktárat üzemeltet melyaz átvétel pontos időpontját előre elérhetőségeinken egyeztetni.

 

Nyitvatartás:

Hétfő-Péntek: 8:00-16:00

Szombat: Zárva

Vasárnap: Zárva

 

Szállítási költségek:

Szállítási díj 20 000 Ft felett INGYENES!

GLS, Posta  Futárszolgálat Magyarország területére: 20 000 Ft alatti rendeléseknél bruttó 1500 Ft

 

Fizetési lehetőségek:
Utánvét – Készpénz: A küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat, Posta munkatársának készpénzzel. vagy kártyaval

Az eladó előlegszámlát (proforma) állítja ki azon megrendelések esetében, ahol a vásárló fizetési módként banki átutalás meg. A vásárló a megrendelés teljesítéséhez köteles az előlegszámlán szereplő összeget az azon szereplő fizetési határidőig, a megjelölt fizetési móddal kiegyenlíteni. Ez nem történik meg az előlegszámlán feltüntetett határidőig, úgy az eladó a megrendelést törölheti, amiről értesítést küld. hivatkozás Erresal a vásárló kártérítési igényt nem érvényesítheti az Eladóval szemben.

Az utaláshoz szükséges adatok (rendelésszám, bankszámlaszám, utalandó összeg) a proforma számlán szerepel, amit e-mailben megküldünk a vásárlónak kérésére, ezek beérkezésig nem küldje el az utalást! A tranzakció elküldi az adatokat. A nem megfelelő utalások azonosítása révén sikerült késleltetheti a rendelés teljesítését. Hibás adatok megadásából eredő késedelemért nem vállalunk felelősséget.

Az utalási költségek a vásárlót terhelik!

Készpénz: telephelyünkön személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetési lehetőség.

 

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd egyet a csomag(ok) feladásáról. A kiszállításról a csomag címkézésekor GLS futárszolgálat rendszeréből is kap értesítő email-t/SMS-t, mobiltelefonszámot adott meg. A csomag módosítása másnap, forgalmas időszakabb (karácsony) 1-2 nap alatt várható.

Figyelem! Az elkészített rendelés futárszolgálatnak átadása után, a csomagra és a futárszolgálat kézbesítési útvonalára nincs befolyásunk!

Miután a futárszolgálatot átvette, a csomagnak aszáma kérhető ügyfélszolgálatunkon, ezen azonosítóra hivatkozva csomagva kérhető a futárszolgálat esetleges más időpontbeli kiszállításra.

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg

 

Tulajdonjogi kikötés

DELAN Center s.r.o. a termékek tulajdonjogát a vételár teljes összegének költségeiig fenntartja, Vásárló csak azután szerzi meg a termék tulajdonjogát, miután a teljes vételárat kifizette.

 

Közösségi adószámmal támogatott

Céges vásárlónk, ha rendelkezik kötelező adószámmal 0% ÁFA tartalmú számlát állítunk ki

A 0% ÁFA tartalmú vásárláshoz kérjük küldje el az info@gold-media,hu 

e-mail címre az Európai Uniós adószámról vonatkozó okmányt. (cégkivonat vagy Apeh igazolás).

A rendelés leadásakor minden esetben tüntessék fel a közösségi adószámokat és a rendelés végén a megjegyzés rovatban jelezzék igényüket a nettó számla kiállításáról.

Ezek hiányában utólagos reklamációt nem fogadunk el.


FIGYELEM!!! Nemzetközi 0% ÁFA tartalmú számlás vásárlás esetén kizárólag az adott jogi személy vagy vállalkozás képviseletére jogosult személy a cég/vállakozás pecsétjével és az aláírásával együtt tudjuk, hogy az árut átadni! Ezek valamelyike ​​hiányzik, +21% ÁFA kaució megfizetése terheli a vevőt!

A nemzetközi 0% ÁFA tartalmú rendelés minimális értéke nettó 100.000 Ft!

 

Kedvezmények

Saját fiókkal rendelkező vásárlóinknak és regisztráció nélküli vásárlás esetén is visszavonható a rendelés értékétől függően ajándékot kínálunk vásárlóinknak.

A felkínált ajándékok (rendelésenként egy) a kosárban az alsó sorban választhatóak. Egyéb ajándékot kérni a felkínáltakon kívül nem lehet.

 

DELAN Center s.r.o

icon

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Értesülhet aktuális akcióinkról, ajánlatainkról,